برپایی غرفه رایزنی فرهنگی ایران در نمایشگاه کتاب بانکوک

رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تایلند، بیش از 200 عنوان کتاب را در بیست‌ویکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب بانکوک عرضه کرد.

رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تایلند در بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی و پنجاه‌ویکمین نمایشگاه ملی کتاب بانکوک به مدت 5 روز در مرکز همایش ملی «کوئین سیریکیت» ساختمان ال جی، غرفه شماره B18 شرکت کرد.

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور خواهر پادشاه ماها چاکری سیریندهورن، خانم کالایا سوپول پانیش، معاون وزیر آموزش و پرورش، آمپورن پیناسا، دبیرکل کمیسیون آموزش پایه، خانم تیپسودا سینچاوانوات، رئیس انجمن ناشران و کتابفروشان تایلند، کمیته سازماندهی نماینده مرکز همایش ملی ملکه سیریکیت، نمایندگانی از سفارتخانه‌های کشورهای مختلف و سرپرست رایزنی فرهنگی کشورمان در تایلند برگزار شد.

سید‌مجید سادات لاریجانی، سرپرست رایزنی فرهنگی نیز کتابی نفیسی از اشعار «عمر خیام» را به رسم یادبود به خواهر پادشاه ماها چاکری سیریندهورن تقدیم کرد.

این نمایشگاه با همکاری وزارت حمل‌ و نقل و راه‌آهن دولت تایلند و انجمن ناشران و کتاب‌فروشان تایلند برپا ‌شد و هدف از برگزاری آن، توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ایجاد یک جامعه هوشمند در جامعه تایلند بود.





نظرات کاربران