حضور ۴۰ ناشر ایرانی در بیست‌وهفتمین نمایشگاه کتاب مسقط - عمان

چهل ناشر از جمهوری اسلامی ایران با معرفی ۸۰۰ عنوان کتاب در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسقط حضور دارند.

خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از صنعت نشر کشورمان با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عمان و غرفه‌ای به مساحت ۳۶ مترمربع در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسقط حضور دارد و به معرفی و عرضه بیش از ‭‭۸۰۰‬‬ عنوان کتاب از ۴۰ ناشر با موضوعات ایرانشناسی، آموزش زبان فارسی، خوشنویسی، نگارگری و هنرهای ایرانی، علوم اسلامی همچون فقه، عقاید، فلسفه، علوم قرآنی، کودک، شعر و ادبیات می‌پردازد.

 

در این دوره پرداختن به موضوع کودک با محوریت کتاب‌های منتشر شده به زبان عربی بخش ویژه‌ای را در غرفه جمهوری اسلامی ایران به خود اختصاص داده است.

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسقط (سوم اسفندماه) با حضور حمود بن فیصل البوسعیدی، وزیر کشور عمان و چهره‌های فرهنگی، ادبی و ناشرانی از از ۳۲ کشور جهان از جمله ایران، لبنان، سوریه، عراق، کویت، ترکیه، ایتالیا، سوئد، عربستان، امارات افتتاح شد و تا روز جمعه، ۱۲ ماه جاری ادامه دارد.

در نمایشگاه امسال ‭‭۸۲۶‬‬ ناشر (‭‭۶۵۶‬‬ ناشر به صورت مستقیم و ‭‭۱۷۰‬‬ ناشر با اعطای نمایندگی) از ۳۲ کشور در هزار و ‭‭۱۹۴‬‬ غرفه به معرفی حدود ‭‭۵۳۳‬‬ هزار عنوان کتاب می‌پردازند. ‭‭۳۳۱‬‬ برنامه جنبی در طول برگزاری نمایشگاه پیش بینی شده است.





نظرات کاربران