از برگزیدگان هشتمین جایزه جهانی اربعین تجلیل شدند

از برگزیدگان هشتمین جایزه جهانی اربعین با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی‌پور ، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حسینیه الزهرا(س) تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مراسم اختتامیه هشتمین دوره جایزه جهانی اربعین با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی‌پور، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام غلامرضا اباذری، رایزن فرهنگی ایران در عراق، هادی النجار، رئیس اتحادیه عکاسان عراق، حسین روزبه، معاون توسعه روابط فرهنگی بین‌المللی، محمدرضا بهمنی، معاون همکاری‌های علمی و فرهنگی و حسین دیوسالار، مشاور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و جمعی از مهمانان داخلی و خارجی برگزار و برگزیدگان بخش‌های مختلف معرفی شدند.

شرکت‌کنندگان در هشتمین دوره این جایزه آثار هنری خود را در قالب عکس، فیلم، سفرنامه‌نویسی، فعالان فضای مجازی و کتاب با هدف ترویج فرهنگ حسینی و نمایش جلوه‌های دلدادگی به حضرت سیدالشهدا(ع) برای مسئولان این رویداد فرهنگی ارسال کردند.

در بخش عکاسی، محمد ابرهیم عبدالامیر از عراق و حمید عابدی از ایران به صورت مشترک اول شدند و علی رضویان از ایران و حسین الطیف از بحرین به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش کتاب نیز هادی غیاثی و محمد نصراوی از ایران مشترکا اول، زهره عیسی خانی و سید محسن امامیان از ایران به طور مشترک دوم شدند و ابراهیم الاسدی از عراق سوم شد.

همچنین در سفرنامه «بتول زهرا آکیول» از ترکیه اول شد و مریم شعبانلو و رؤیا سلمانی از ایران به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

سجاد محمودی از استرالیا و سید نعمت‌الله اسماعیلی از ایران نیز در بخش فیلم مشترکا رتبه اول را کسب کردند و در این بخش احمد احمدپور از ایران دوم شد و احسان فقیهیان، دیگر شرکت‌کننده از ایران مقام سوم را کسب کرد.

همچنین، در بخش فعالان فضای مجازی کانال اینستاگرام «Karbala_arbaeen» از ایران اول شد و کانال فیسبوک «oshaghe_arbaein» از ایران و صفحه اینستاگرام «Ashura Network» از عراق مشترکا دوم شدند و کانال اینستاگرام «hamidrezaborghei» از ایران سوم شد.

در ادامه این مراسم نیز، پوستر نهمین دوره جایزه جهانی اربعین رونمایی شد.





نظرات کاربران