کتاب «شجاعت و ایمان: نمونه سردار قاسم سلیمانی در مبارزه با تروریسم بین‌المللی» به زبان ایتالیایی منتشر شد.

کتاب «شجاعت و ایمان: نمونه سردار قاسم سلیمانی در مبارزه با تروریسم بین‌المللی» به زبان ایتالیایی به چاپ رسیده و برای مخاطبان اروپایی رونمایی شده است.

 این کتاب ۲۰۰ صفحه‌ای با عنوان اصلی «CORAGGIO E FEDE: L'esempio del generale Qassem Soleimani nella lotta al terrorismo internazionale» نوشته هانیه ترکمان از تاریخ اول دسامبر ۲۰۲۲ در ایتالیا و توسط انتشارات «Passigio Al Bosco» منتشر شده است. 

در معرفی این کتاب در سایت ناشر آمده است: ژنرال ایرانی قاسم سلیمانی - که در ۳ ژانویه ۲۰۲۰ در حمله آمریکایی‌ها به شهادت رسید، یکی از بانفوذترین افراد در خاورمیانه بود، قهرمان جنگ، فرمانده سپاه قدس و مرجع اسلام شیعی که ملموس‌ترین حمایت عملیاتی را از مبارزه با تروریسم داشت و نقشی تعیین کننده در شکست داعش ایفا کرد. 

کتاب با عنوان «شجاعت و ایمان: نمونه سردار قاسم سلیمانی در مبارزه با تروریسم بین‌المللی»  که ترکیبی از تاریخ، ژئوپلیتیک و روایت زندگی‌نامه‌ای است که مطالب منتشر نشده‌ای را گزارش می‌کند که هیچ‌کس تا به حال به ایتالیایی ترجمه نکرده است.

این کتاب کمک فوق‌العاده‌ای برای درک شخصیتی است که توانسته عرفان و سیاست، ایمان و عمل‌گرایی، شفافیت و شجاعت و همبستگی و شهادت را با هم بیامیزد.

از آغاز فروتنانه تا آموزش دینی، گذر از انقلاب آیت‌الله خمینی، جنگ تحمیلی عراق و متعاقب آن تأیید او به‌عنوان مرد کلیدی جمهوری اسلامی: «سرباز خدا» در خدمت دائمی که از طیف خدماتش از ایران تا لبنان، از عراق تا افغانستان و از فلسطین تا سوریه را در سایه محور مقاومت دربرگرفته است. 





نظرات کاربران