به همت مؤسسه فرهنگی،هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی؛
نشست «نگاهی به پیشینه روابط ایران و افغانستان در حوزه چاپ و نشر» برگزار می‌شود

نشست «نگاهی به پیشینه روابط ایران و افغانستان در حوزه چاپ و نشر» (سوم آبان‌ماه) با همکاری دفتر نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان و عمارت فرهنگی بلخ برگزار می‌شود.

 

با توجه به اهمیت حوزه نشر و کتاب به عنوان یکی از مهمترین حوزه‌های فرهنگی پیوند دهنده دو کشور ایران و افغانستان در بیش از یک قرن گذشته، مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی در نظر دارد طی سلسله نشست‌های تخصصی به بررسی این مهم بپردازد.

نخستین نشست آن با موضوع «نگاهی به پیشینه روابط ایران و افغانستان در حوزه چاپ و نشر» با همکاری دفتر نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان و عمارت فرهنگی بلخ برگزار خواهد شد.

در این نشست تخصصی، مولایی، عضو پیوسته فرهنگستان زبان و ادب فارسی و رئیس سابق دانشگاه بامیان، علی فاطمی‌نسب، وابسته فرهنگی و نماینده پیشین انتشارات بین‌المللی الهدی در کابل، محمدابراهیم شریعتی، مدیر انتشارات عرفان و سعید دمیرچی، مدیر مؤسسه انار سرخ به موضوع پیشینه روابط دو کشور در این حوزه می‌پردازند.

نشست «نگاهی به پیشینه روابط ایران و افغانستان در حوزه چاپ و نشر» روز سه‌شنبه (سوم آبان‌ماه) ساعت 15 تا 17 در عمارت فرهنگی بلخ تهران واقع در بلوار کشاورز، بعد از تقاطع کارگر شمالی به سمت غرب، پلاک 83 برگزار می‌شود.





نظرات کاربران